newsletter
Întrebări frecvente
 

1. Cum pot solicita un card de loialitate Danubius ?

Cardul paote fi solicitat prin completarea formularului de înscriere.

Formularul de înscriere poate fi solicitat la hotelurile Danubius Hotels Group care participă la program, sau de la Serviciul Clienti Danubius EuroPuncte.

Calitatea de membru intră în vigoare atunci când, pe baza formularului de cerere, Servciu Clienţi Danubius EuroPuncte înregistrează membrul și trimite cardul acestuia.

Cardul EuroPuncte Danubius se va primi prin poștă în termen de patru săptămâni.

2. Am aplicat on-line pentru programul de loialitate, cînd pot colecta deja puncte?

Pentru cei care au aplicat prin intermediul Internetului, Servicliul Clienţi va trimite pe adresa de e-mail dată în formular, un număr de card temporar, (în zilele de lucru -  în termen de 24 de ore de la sosirea  e-mail-lui).

Se pot colecta puncte de la data aplicării cu ajutorul cardului temporar, până la primirea cardului EuroPuncte.

3. De ce nu am primit feedback, la aplicația mea de pe Web?

  • Adresa de e-mail din formular nu este corectă
  • Formularul nu a a juns la Serviciul Clienţi

Trmiteţi un e-mail cu datele Dvs personale detaliate , la adresa dep@danubiushotels.com.

4. Cum pot obține beneficiile acordate de cardul Danubius EuroPuncte?

Hotelul este în măsură să ofere avantajele programului doar dacă clientul va oferi numărul cardului Danubius EuroPuncte, cel târziu până la sosirea la hotel.

5. Este cardul Danubius Euro Puncte transmisibil?

Cardul nu, dar punctele de pe card pot fi date cadou. În fiecare dintre cazuri, cererea trebuie depusă în scris la Serviciul Clienţi, specificând numele deținătorului, numele celui care primeşte punctele cadou, şi numărul ambelor cardului. 

În cazul în care, persoana care primeşte punctele cadou, nu are încă card, să solicite atunci.

6. Pot fi două nume pe acelaşi card?

Nu, dar cardul poate fi utilizat de doi membrii de familie în acelaşi timp.
Într-o familie, merită să colectaţi puncte pe un singur card, astfel punctele se adună mai repede.

7. Până când este valabil cardul Danubius EuroPuncte?- Până când pot utiliza punctele mele?

Cardul este valabil, până câmd clientul este un client activ. Se consideră client activ, clinetul care în termen de 3 ani, a avut colectare sau preschimbare de puncte. 

8. Ce să fac în cazul în care nu mai am nevoie de card?

Dorinţa de ştergere, trebuie să fie trimisă în srcis la Serviciul Clienţi. În cazul în care mai sunt puncte pe card, trebuie să le utilizaţi, în caz contrar acestea se pierd.
Calitatea de membru, poate fi redată în orice clipă. Vă rugăm să anunţaţi Serviciul Clienţi despre această dorinţă. 

9. Ce să fac dacă cardul meu a fost furat s-au a suferit daune?

Vă rugăm să notificaţi Serviciul Clienţi, iar noi vă vom trimite prin postă un card nou.
Cardul vechi va fi dezactivat automat. Codul PIN, parola de pe web, si contul aferent cardului vor rămâne neschimbate. 

10.  Pot acumula ulterior puncte, în cazul în care la plecare nu pot preda cardul?

Aveţi această posibiltate în termen de 1 lună.  Notificaţi despre această dorinţă coordinatorul aferent reşedinţei DVS.

11. Ce să fac în cazul în care cardul nu este la mine în momentul utilizării punctelor?

În momentul plăţii, semnalaţi colegilor faptul că sunteţi membru al porgramului de loialitate, dar v-aţi uitat cardul acasă. În acest caz , hotelul va trimite factura la Serviciul Clienţi.

În cazul în care hotelul a uitat să înregistreze cerinţa de acumulare , vă rugăm ca, în termen de 1 lună după plecare trimiteţi factura la Serviciul Clienţi, într-o scrisoare, prin fax sau e-mail, specificâd numărul contului Danubius EuroPuncte. 

12. Am acumulat punctele pentru un card cu un nivel mai înalt. Când voi primi noul card?

Schimbarea de nivel, se efectuează automat la fiecare sfârşit de an, aşadar noul card îl trimitem prin poştă la începutul anului următor.

În termen de 2 ani trebuie acumlaţi 5 000 de puncte (Card Argintiu) şi 10 000 de puncte (Card Auriu). În timpul anului nu aveţi posibilitatea să intraţi  la un alt nivel.

13. În cât timp se trec puctele pe card? 

Punctele ajung pe cont în termen de 24 de ore. 

14. Avem dreptul la Card Argintiu sau Card Auriu dacă între timp am consumat punctele? 

Desigur. La trecerea la un alt nivel se iau în considerare acumularea de puncte,  indiferent de consumul lor. 

15. La ce se pot utilliza punctele acumulate?

Se pot utiliza la serviciile regăsite in Catalogul Preschimbării punctelor Danubius EuroPuncte.
Pentru preschimbarea punctelor este nevoie de card şi de codul PIN. 

16. Până când sunt valabile Europunctele?

Nelimitat, până sunteţi client activ al programului Europuncte.
Se consideră client activ, clientul care face cel puţin 1 tranzacţie, fie acumulare sau consum de puncte, într-un termen de 3 ani.
Clienţii care nu sunt activi, vor primi o notificare despre ştergerea lor din porgram.
Pentru a redeveni membru vă rugăm apelaţi la Serviciul Clienţi. 

17. Preschimbarea de puncte trebuie notificată la Serviciul Clienţi?

Nu, ajunge dacă faceţi acest lucru la hotel, în timpul rezervării. La preschimbare trebuie specificat nr cardului, serviciul solicitat, data solicitării şi numele solicitantului. 

18. Nu am destule puncte pentru serviciul ales din Catalog. Pot plăti diferenţa?

Nu, se poate solicita doar serviciul pentru care aveţi destule puncte. 

19. Când trebuie folosit codul PIN?

Codul PIN se utilizează doar la preschimbarea punctelor.
La folosirea servciului ales, hotelul va solicita cardul şi codul PIN aferent cardului.

20. Preschimbarea se poate efectua fără codul PIN?

Din păcate NU. În cazul în care nu ştiţi codul PIN, anunţaţi Serviciul Clienţi, şi vă vom trimite prin poştă acest cod.  În cazul în care vă daţi seama doar la hotel, văr rugăm să anunţaţi Şeful de recepţie.

21. Cum mă pot interesa de soldul contului meu de puncte?

Pe pagina noastră de web cu ajutorul numărului cardului şi parolei aferente. Soldul arată întotdeauna numărul de puncte acumulate cu 24 ore înainte de verificare.

  • prin e-mail : dep@danubiushotels.com
  • prin fax:  +36 1 889 2843
  • prin poştă : Serviciul Clienţi Danubius EuroPuncte Ügyfélszolgálati iroda H-1372 Budapest 5. PF 485.

Fiecare mmebru, va primi de 2 ori pe an, soldul contului prin poştă. 

22. Pe notificarea trimisă la 6 luni nu sunt trecute punctele accumulate,  de ce nu am primit punctele? 

Pe sold sunt trecute punctele referitoare la cele 6 luni deja trecute, poate că sejurul Dvs. se referă la următoarea perioadă, aşadar va apărea pe următoarea notificare.

Punctele se pot acumula doar în Hotelurile Danubius care participă la program.

Înregistrarea punctelor nu este automată, de aceea la plata facturii trebuie predat cardul. Dacă aţi uitat, trimiteţi factura - cu numărul cardului - la coordinatorul aferent reşedinţei Dvs.

23. Ce să fac în cazul în care nu am primit notificarea despre sold?
Luaţi legătura cu coordinatorul aferent reşedinţei DVS.

Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram
Ultima
vizionare
 
X