newsletter

Tarife cu coduri de acces
Intrări
Ieşiri
Nopţi


1st Cameră

Adulţi:
Copii:
Număr camere: 


DANUBIUS BEST PRICE GUARANTEE

Când rezervaţi direct cu Danubius Hotels Group, puteţi fi sigur că veți obține cele mai bune tarife accesibile publicului. Dacă găsiţi oriunde altundeva, în termen de 24 de ore de la rezervarea dvs., un tarif public mai mic, vom alinia tariful, în plus vă oferim o reducere de 30 EUR, care poate fi utilizat pentru alimente și băuturi și servicii de wellness la hotel, în timpul sejurului dumneavoastră,

cu respectarea Termenilor și Condițiilor noastre.

Puteţi trimite cererea dvs. prin completarea formularului nostru online. Cererile trebuie depuse cu cel puţin 48 de ore înainte de momentul standard de check-in, la hotelul potrivit.

termeni și condiții formular cerere faq
FAQ

FAQ

  • Ce este necesar pentru a depune o cerere?

Trebuie să aveţi o rezervare Danubius valabilă şi veţi avea nevoie de informaţii cu privire la sejur (data sosirii, data plecării, numele proprietăţii, numărul de vizitatori, tipul valutei etc), tariful de Comparație şi de furnizor de cameră, tariful Danubius şi informaţii personale (numele şi informaţiile de contact).

  • Trebuie să fac o rezervare pentru a depune o cerere?

Aveți nevoie doar de o rezervare valabilă pe site-ul Danubius. Nu trebuie să aveţi o rezervare pe site-ul unei terțe părți.

  • Cum depun o cerere?

Un formular de cerere este disponibil online. Pentru a trimite acest formular cerere, completaţi toate câmpurile obligatorii şi faceţi clic pe butonul de trimitere.

  • Când va răspunde Danubius la cererea mea?

Danubius va răspunde cererii până la ora 17 (ora locală a hotelului), în următoarea zi lucrătoare de la primirea cererii dvs. şi vă va anunţa rezultatele obținute (zilele de sărbătoare națională se iau în considerare).

  • Cum voi şti când cererea mea este validată?

Unul dintre colegii noştri de la Danubius Hotels Group vă va contacta cu o rezervare modificată.

  • Cum ştiu dacă formularul de cerere meu a fost primit?

Veţi primi un email de confirmare.

  • Care este dovada acceptabilă a unui tarif mai mic?

Pe Formularul Cerere, vi se vor cere detalii cu privire la tariful mai mic, inclusiv site-ul unde tariful mai mic fost găsit. Completaţi această secţiune cât mai detaliat posibil. După ce aţi depus cererea, colegii noştri vor face o căutare pentru a verifica validitatea tarifului mai scăzut pe baza informaţiilor pe care le-ați furnizat, cu respectarea Termenilor și Condițiilor noastre. În cazul în care tariful nu mai este disponibil, nu se va aplica Garanția Celui Mai Bun Preț.

  • Cum voi şti dacă tipul de cameră, este acelaşi?

Tipurile de camere concurente au caracteristici care includ, dar nu se limitează la, priveliști similare, facilităţi, lenjerie de pat, și dimensiuni ale camerei.

  • Ce se întâmplă dacă tariful găsit pe site-ul terței părți a fost disponibil pe site-ul de Danubius Hotels, dar nu am rezervat-o? Cererea mea va rămâne valabilă?

Nu. Trebuie să aveți o rezervare valabilă făcută prin intermediul site-ului oficial al Danubius Hotels Group.

  • Am nevoie de o a doua rezervare, când am găsit un tarif mai mic?

Dacă aveţi deja o rezervare făcută pe site-ul Danubius şi veţi găsi un tarif mai mic pe un site de internet non-Danubius, nu este necesară o a doua rezervare. În acest caz, trimiteți numărul dvs. de confirmare şi adresa site-ului web non-Danubius pentru a ne ajuta să verificăm tariful mai scăzut.

  • Cum şi când pot utiliza reducerea mea?

Reducerea de 30 EUR va fi creditat în contul clientului, la momentul check-out.

 

Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram
Ultima
vizionare
 
X